FÁÁKINLÁÁÁÁJF!

2010.08.22. 18:02

óótudom. ezernégyccáz éve nem írtam ide.
most jött el az ideje. kb ugyanabban az állapotban vagyok mint az uccsó bejegyzésemkor. ha nem rosszabban...
azért ez a pink design hogy valami színes is legyen már ebben a fákinlájf-ban[igen, ezért ez a cím ; )]
kurvára elegem van a világból. várom a szeptembert már, új suli, de nem vagyok már benne biztos, hogy attól jobb lesz...
nagyonnagyon fog hiányozni az árpád. kiráz a hideg hogy nem oda fogok járni.
de közben örülök is, mert már csak a csokiban bízok.

amúgy elegem van a barátaimból, akiből nem lenne azzal egyszerűen nem találkozom, mert leszarnak.
az apám kurvára felbasz. egy nagy nyomorék tapló. nem is részletezném mert írkálhatnék ide 1 héten keresztül.
vannak hülye nyomorékok akik nem szállnak le rólam, tiszta bunkók.
az egész életem úgy ahogy van el van cseszve.

és amúgy nem érdekel, hogy olvassa ezt valaki, mert ha nem, nekem úgyis jó legalább kiélhetem itt magam.
de ha mégis olvasod és ezt gondolod hogy egy nyavalygós picsa vagyok akkor tudod mit? LESZAROM. ; )

igen. ennyi. vége a kedves, visszahúzódó kis rékucikának. ennyiii.
BUNKÓ LESZEK, MUHAHAHA.
miért? mert nem volt semmi előnyöm belőle hogy majd 14ésfélévig kedves voltam. csak hátrány. akkor meg minek?-__-

már nem érdekel semmi, csak saját magam, és hogy nekem mi a jó. ha más csinálhatja ezt, én miért nem? tőlem miért várja el mindenki hogy a seggét nyaljam?!
ENNYI.



 

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr972239287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása