megint debrecencity.

2010.06.21. 10:21

igenigen. szóval tegnap dettivel voltam a városban. megvettem a breaking dAwn-t. olvasgatom. jesszus. nem vagyok egy plázapicsa, aki azt meséli hogy óóómájfákingáád milyen pasikat láttam tegnap a fórumban, de ÓMÁJFÁKINGÁÁD MILYEN PASIKAT LÁTTAM TEGNAP A FÓRUMBAN! xD meg jesszus volt egy csaj. de az hogy nézett ki olyanokat röhögtünk rajta XDD MAJDNEM elhagytam a tusomat.xd
tudtad, hogy van olyan, hogy barbiefagyi. egyértelmű, hogy detti vett. belekóstol: fuj bazdmeg. 1 perc múlva: nem is olyan rossz. 2 perc: basszus ez tök finom xDD
hát meg a buszon is történtek érdekes dolgok. XD
szóval jojojojóvolt:D  istenem . ezen a héten megyek londonba. wíííí.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr582097435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása