jauzsa.

2010.06.22. 13:38

tegnap elmentem wiwivel diákigazolványképet csináltatni. elmesélt egy elég érdekes dolgot-ha nem baj most nem mondom el hogy mi az.xd- és eléggé ki volt készülve, szóval egyértelműen nála aludtam. éjfélig így minden oké volt, pizsiben laptop meg nickelodeon. ugye az ilyenkor szokásos mónikashows meg barátokköztös videók. gyakorikeredesek. az utolsó léghajlító.xd szinkronizálás. stb.  aztán wiwit hívták. pörszi volt. ki más? menjünk ki. nemár, wiwi. gyere már. jólvan-_- szóval éjfélkor go ki pörszihez meg 2 havercsákójához. tudtam, hogy seggrészegek lesznek, meg sem lepődtem. eleinte vicces volt, de aztán kezdett uncsi lenni, hogy a deákon le-fel. jpből is szépen elzavartak:'D szóval mentünk buszmegbe. tűz(Y) ahj. hajnali 2órakor, nem tudom ki tapasztalta, de olyan rohadékosan hideg volt, hogy na jó menjünk haza. ahapersze. még jó hogy pörsziéknél köttünk ki. 4ig ott voltunk. röhögtünk. osztcsá. menjünk haza. istenem, azt az utat amit 1 óra alatt tettünk meg odafele 3 hülyével, 2en negyedóra alatt megjártuk.-.-
persze hogy megfáztam.
szóval aludtam 4 órát.
aztán na jó jövök haza, minden ruhám tiszta esős meg cigiszagú volt. nemnemnem én nem cigizek. nem is fogok.fuj.
szóval most az van, hogy megfagy a lábfejem, de lusta vagyok zoknyiért menni. igen.zoknyi. BESZÓTTÁ?
breakingdawn. jake<3
annyira team jake hogy el nem tudom mondani.
menni kéne a képért de ilyen időben biztos hogy nem. majd anyáék érte mennek.

megint képpel búcsúznék.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr352100866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása