egy kis média.

2010.06.18. 11:26

na gyerekek.
tegnap volt a várva-várt comet. én már tök izgatott voltam XD
elkezdtem nézni ugye 8tól ezt a vörösszönyeges mizériát. hát kedves debreczeni zita, szörnyű voltál. az a hangsúlyozás. jesszus. katasztrófa.
elkezdődött. imádom bent és zolát. basszus, remélem ebben a nagy vívásban is valami jófejt fognak ki.xd
na először ugye a legjobb videoklip. hien - túl szép. én neki szurkoltam. vagy noémi virágnak. az is rohadt jó klip.
legjobb új előadó. én a mon cherit akartam.xd de egyértelmű volt hogy a bnf fogja*flegmafej*. de legalább nem az interyou. úristen akkor kapcsoltam volna el, és csalódtam volna a nemzetemben ha az a 3 kis buzernyák nyeri. nem is értem mit kerestek azok a jelöltek között.
legjobb női előadó. én azt hittem hogy lola fogja nyerniO: gondoltam, hogy necces lesz hogy barbee vagy lola. de én lolát akartam.xd nem mintha akkora fan lennék, de a féktelen éj és a callin rohadt jó szám. barbee-ért annyira nem vagyok oda.. de hát ez van. *de akkor már inkább hien basszus, miért barbee? XD*
legjobb férfi előadó. höhö. meglepődtünk? nem. ő sem lepődött meg. nézzétek meg sp fejét tavaly, amikor kapott gömböt, meg most. 1 év alatt magyarország legnagyobb sztárja lett. és ezt ő is tudja. megköszönte anyunak apunak menedzsernek majd hogy fluor meg ne sértődjön partyarcozott egyet. nem vártam többet. de azt mondom, inkább sp, mint lljunior.xd én ákosnak szurkoltam(: bár az a szindbádos dala szar XD
legjobb együttes. ezen sem volt min meglepődni. nem nagy kedvenceim, de a számaik jók. és jobbak mint a másik 4. igenigen anti fitness club.

fellépések fele playback. kicsit gáz volt.
anya: mennyi whoo-lány. imádom anyut. meg az így jártam anyátokkalt is xD
amúgy jó buli volt. de nem én nem lettem volna ott szivesen. valószínű, hogy ilyen 10éves sp-fanok meg rózsaszínfejű afc-mániások halálra tapossanak+meg is süketüljek. elég volt a tv-ben.
apró megjegyzés: te jézusúristen! Ó MÁJ FÁKIN GÁD! úgy de úgy sajnáltam szegény női jelölteket. XDD az az ungár anikó vagy ki meg baronits gábor... hát azok mit csináltak ?? eltévedtek szerintem. vagy 5 perccel kezdés előtt tudták meg, hogy díjat fognak átadni? még a srác elment egynek de az a nő. és nem bírták volna befogni csak nyomták a sok nyomorékságot. mondott ez az anikó valami szart, az a gábor próbálta menteni a helyzetet, de nem jött össze. mikor kérdezte, hogy SZERINTETEK KI FOGJA MEGNYERNIIII? *tücsökciripelés* sajnáltam.xd aztán végszóként ungár anikó: most nézzünk bele abba a videoklipbe amelyben az összes jelöltet láthatjuk. mibajodvan? xD megnéztük azt a videoklipet ugye, csak az 5 kis jelenet volt, de mindegy. és akkor vissza. és még mindig nem tanultak meg beszélni. felbaszták az agyam.xd

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr792091125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása