üresség

2010.07.09. 11:57

igen, tudom régen nem írtam.
csak valahogy sosem volt kedvem.
londonról tényleg nem szaporítanám a szót, volt szép volt. és imádom londont. hihetetlen jó város. annyi arca van. befordulsz egy sarkon, és totál más feelinget érzel, mint az előbbi. annyira jó.
hát azóta nem sok minden történt.
elmentem gabival megnézni az eclipse-et. nagyonjófilm. ezerszer jobb mint a nm.
de asszem gabinak nem sok kedve volt velem lenni ..
wiwivel se nagyon beszélek. flegma, kötözködő, gonosz. nem fogom miatta felbaszni az agyam.
tegnap elmentem virághoz(: 2 hétig kórházban volt. elpattant egy ér az agyában. de már egész jól van hála az égnek.
tegnap viszont kiborultam. az egészből elegem lett már. ebből az egész fákinlájfból.
annyira üresnek és unalmasnak érzem magam. sőt az is vagyok. tutira.
szóval most ülök a gép előtt, és nézem a gossip girlt. és szörnyen éhes vagyok, de nincs itthon semmi ehető.
a hasam is rohadtul fájt, de vettem be gyógyszert. apranax<3 életmentő(L)



köszönöm, hogy vagy nekem: )

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr802140662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása