beiratkozás

2010.06.23. 12:06

újraitt.
kb 1 órája értem haza, beiratkozásról. hát érdekes volt.. lesznek nagyon jófej kis osztálytársaim akik köszönni se bírnak, meg ha rájuk mosolygok flegmán elfordítják a fejüket. ezazzz(Y) viszon lesznek tök jófejek ( :  enikő=) szóval amúgy egész jóvolt: D
amíg sétáltam haza gondolkoztam. vége van. vége a 8évnek. kicsit kiborultam. végigfutott rajtam a hideg és komolyan majdnem elkezdtem ott bőgni az úton. istenem.
nincs többé gabi. sem letti. sem detti. sem zsuzsi. sem taki. sem czobi. sem márk. sem miki. sem gergő. sem ádám. nincs többé 8.c osztály. kezdem úgy érezni, hogy nincs semmim és senkim. persze, tudom, hogy vannak, léteznek. de számomra már nem úgy, mint eddig. tudom, hova járnak, hol laknak. de mégsem lesznek ott velem mindennap.
de amíg a beiratkozáson voltam, éreztem a szabadságot is. gimnazista lettem. azt hiszem érettebb. bár itt mi leszünk a legkisebbek, akkor sem úgy fognak minket kezelni mint általánosban. és lesz wiwim. lesz petim. lesz fruzsim. és rengetegrengeteg ismert és új arc egyszerre. biztos hogy izgi lesz.
de mi lesz addig a többiekkel? ugyanezt fogják átélni. meg fogunk feledkezni egymásról? nem akarom. nem akarom azt, hogy 40évesen majd azon gondolkozzak hogy jaj hogy is hívták általánosban azt az osztálytársamat..? ez nem lehet. képtelenség. nem akarom.
és dettiékkel mi lesz? mert a többiekkel kb ugyanolyan időbeosztásunk lesz, középiskolások leszünk. de az én hetedikeseimmel mi lesz? nyolcadikosok lesznek. ők fognak a 8.c-be járni. hihetetlen..
mi lesz ha nem tudunk találkozni? van egy kilencedikes barátnőm, ahogy elballagott innen, alig találkoztunk, mert mindig fél4 körül jött haza, vagy később, és utánna is tanulnia kellett. sosem akartam ezt bevallani, de lassanként, meg is feledkeztünk róla. velünk is ez lesz? azt hiszem, igen. mondhatják, hogy neeem, majd találkozunk. de velünk is ez lesz.

szépen lassan elfelejtünk mindent...


A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr322103437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása