csak egy szombat esős reggel

2010.06.19. 10:10

ez milyen jó kis dizájn. tetszik.
még amúgy szeretnék a médiára kicsit visszatérni. vagy sportra. nem is tudom mi ez.
szóval a vb. de szaaarXD. annyira unalmas, hogy fáj. valamelyiknap azt álmodtam, hogy nemtudomki nemtudommelyik csapatból egy olyan gólt lőtt hogy úúáá.O: ki vagyok éhezve a gólokra. viszont az amerika-szlovénia meccs jó lehetett. gólokból ítélve. de hát nem tudtam nézni. évzáró volt. szar nap volt a tegnap. tiszta idegroncs voltam.  namindegy. és nem lett 3asom úgyfigyeljed. durva, hogy vége van. remélem hogy a következő 5 év legalább ilyen jó lesz. biztos az lesz. omg. kicsit félek. jó hogy ott lesz velem wiwi:D






 

HEY VUVUZELA! xDD

mi van még?
justin bieber - somebody to love(remix ft. usher)
legjobb.

többre képtelen vagyok.
(kk)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr952093149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása