the show must go on ..

2010.11.14. 12:21

jajderéégvoltam:D mondjuk senki nem olvassa de azért jó kicsit írogatni^^
tök jó minden, elvagyok. szeretem a gimnáziumot, az osztályt, aki meg felcseszi az agyam, azt leszarom. nem tudom, miért ne élhetném úgy az életet, ahogy akarom. engem nem fog befolyásolni a sok hiszti..(:

még eléggé nyár elején írtam nem a közvetlen életemről hanem erről a médiadologról:D  szeretném megint felhozni..

1: tutál fluormánia. de nagyon. és ebbe nem tartozik bele sp, mert az egy nagy köcsög xD. NEKEM AGGYÁ! meg brasch bence:'DD sose szerettem de ez az új száma.<3

2: benO.o elment a vivától. és így egy világ dőlt össze bennem. hát wtf? eléggé hiányozni fog... veleeeeeeeem, bennel!:DD <3

3: megafaktor.
na ez elég hosszú lesz.
megasztár: borzalmasan szoktak kinézni, de jobban szeretem, mint az x-faktort.. szerintem jobb a hangulata. a versenyzők is szimpatikusabbak.
és ha már itt járunk kicsit jellemezném őket: D [am nincs kedvem tanulni, szóval inkább ezt csinálom:'D]
Lakatos Yvette: Szeretem a hangját, de a csaj idegesítő. Tényleg tehetséges, de amikor mindig hiperventillál az már durva.
Szíj Melinda: Én nagyon nem szeretem. Persze, neki is jó hangja van [bár néha olyan mintha csak ordibálna..] de hogy ott mindig előadja magát hogy jajmostmilesz. Annyian szeretik, de azt szinte észre se veszi. csak az marad meg benne, hogy fikázzák pl a pulcsiját[jó mondjuk tényleg bozralmas már az a pulóver] de amúgy meg ki nem szarja le? örüljön, hogy ott van és kész. nem kell mindig sírni..
Tolvai Renáta: Neki is tetszik a hangja, de ő is idegesít néha. Olyan furcsa ahogy előadja a számokat..
Giorgio: Őt nagyon bírom. Eszméletlenül tehetséges. Komolyan egy elmebeteg így a színpadon és ez rohadt jó:D Nagyon jól elő tudja adni a produkcióit.
Kállay-Saunders András: Hát.. remélem ő nyeri meg(: amikor mester tamás számát énekelte.. imádtam! ő a legjobb .. meg mondjuk pasinak se rossz:]
Kökény Attila: Én nem szeretem. Ő is olyan furcsán énekel. valahogy mindig ugyanúgy..

kiesettek:
Patai Anna: Szeretem a hangját, aranyos kislány, de tényleg még suliban a helye. Pár év múlva remélem hallunk még róla, mert biztosan nagy sztárt tudnának belőle csinálni.
Varga J. Bernadett: Nem figyeltem rá túlságosan oda. Jó hangja van és ennyi.
Csonka Andreas: Egyértelműen nem kellett volna kiesnie ilyen hamar. Nagyon jó hangulatot csinált, és jó hangja van. De mégis annyira eltűnt.. Jó tudom, még vége sincs a versenynek, de azért másokról hallunk 1-2 dolgot, és róla semmit. remélem, még feltűnik valahol(:
Gusztos Bence: Nagyon tetszett az elején, és még mindig nagyon szeretem, de az utolsó produkciói tényleg elég gagyik voltak. Valahogy nem élte bele magát, de én még mindig imádom a hangját és remélem nem tűnik el. <3
Szeleczki Dávid: Imááádtam(: jó jó tudom hogy hamis stb de akkoris ugyan cuki:DD egyértelmű volt, hogy neki kell kiesnie, de remélem hallunk még róla, mert nekem a hangja is tetszik nagyon ^^
Adam's Comedy: Eleinte nagyon szerettem őket, de aztán egyre bénábbak lettek. Nem voltak olyan színvonalas előadásaik, hogy eddig eljussanak. Annak az Ádámnak valami borzalmas angol kiejtése van. az volt szerintem a legszórakoztatóbb a számaikban..
Fivérek: Őket se nagyon bírtam. Volt 1 stílus amiben jók voltak és ennyi. Az túlzás, hogy ők lettek 2010 legjobb zenekarja, mert szerintem pl a Lifejune ezerszer jobb náluk, pedig ők el se jutottak a döntőkbe.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr812447789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása