mint1éve..

2010.09.23. 12:53

héjhóó:DD
na igen elkezdődött már az iskola. elég szarXD
most beteg vagyok, szóval van időm blogolgatni.
a suli jó, az osztály.. hát az.. elmegy egynek. néha jó, általában szar. de most éppenséggel nem igazán érdekelnek:'D

tegnap se mentem már suliba, de kellett volna-.- 
akkor nem kezdem el nézegetni unalomból a képeket a telómon, és akkor nem szállok fel a buszra, hogy orvoshoz menjek...

nem kellett volna megnézni azt a képet. de teljesen elfelejtkeztem róla. van előzménye is ugye a dolognak, de addig annyira nem érdekelt, míg meg nem láttam azt a képet. óórégi szép szenvedős idők. félek.. nem akarom újra látni azt az embert. még a telefonom se. csak nincs elég bátorságom kitörölni.

nem kellett volna felszállni arra a buszra. istenem az a pillantás. borzalmas volt... még mindig ráz tőle a hideg. de jó hogy ott volt viktor.<3 nélküle letargiába estem volna. azt hiszem ettől most jobban ki vagyok borulva. totál bizonyítási vágy. amúgy pont tegnap kellett nekem smink nélkül kimenni az utcára.. ilyet kb 2 éve nem csináltam-.-

istenem 2 különböző ember, 1 napon... mintha csak 2009 őszét élném. ugyanazok az érzések. CSAK ÉN EZT ROHADTUL NEM AKAROM.
szenvedtem eleget 1 éve, ó utána meg télen még mennyit..
komoly mazoista vagyok. vagy mazohista. vagy mazochista. nagyon nem tudom hogy mi vagyok, de azt tudom, hogy nagyon nem hiszek a szerelemben. és nincs értelme előről elkezdeni.

valaki próbálja irányítani a gondolataimat, mert nekem nem megy!

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr192317734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása