aha.

2010.06.11. 15:42

szóval.. réka vagyok. 14 éves debreceni.
nem azért csinálom ezt a blogot, hogy mindenki tudjon, mindenről, ami velem történik. csak kiírom magamból, azt, amit gondolok. nem érdekel, ha senki sem olvassa.
megpróbálok majd nem hirtelen felindulásokból írni. de nem garantálok semmit.
a blogot is így hoztam létre.
ma volt általános iskolai éveim utolsó napja. életem LEGROSSZABB napja. azt hittem, tegnapelőtt volt, de most valami olyan tört rám az előbb, hogy nem ismertem magamra.
egy haszna van a dolognak. rájöttem, hogy a vízálló szempillaspirálom nem is vízálló. folyank le a könnyeim a feketéséggel együtt.
mindigis tudtam, hogy álomvilágban élek, de hogy ennyire...
a valóság durva. nagyonis. életemben nem éreztem még ilyen elkeseredettséget. megaláztatottságot*vanilyenszó?xd na mindegy, egyértelmű, mire gondolok*.és dühöt. elvileg szeretett az osztályom, gondoltam én.. de hát kiderült hogy rohadtul nem. végülis összefoglalva az egész ennyi. ez így nem valami drámai, de félek, hogy ha leírnám, hogy végülis mi történt, egyszerűen belehalnék. itt ülök a számítógép előtt. 5 perccel ezelőtt kikelve magamból ordibáltam és sírtam, hogy nem megyek a holnap tartandó ballagásomra. a legutolsó osztálykép itt hever összegyűrve a földön mellettem. letéptem a parafatáblámról és megpróbáltam széttépni. csak nem volt rá erőm. mert érthetetlen módon szeretem őket. tényleg nem tudom, hogy miért.
anyámmal megtaláltuk a megoldást. elmegyek a ballagásra. nem szólok hozzá senkihez. még a 2 legjobb barátomhoz sem. nem fogok énekelni. elmegyek. leülök, ha szólítanak, felállok. elengedem a lufimat. majd hazamegyek. többet ne várjon tőlem senki. és köszöntem, hogy 8 évig hazudtatok nekem, 8.c-sek.
úgy érzem, gyerekkori traumának ezt túlzás nevezni. de azt garantálom, hogy ha erre x év múlva visszaemlékszek, akkoris szörnyű lesz. életemben nem sírtam még így. pedig szinte mindennap sírok valamiért. túlérzékeny vagyok. de így még sosem bőgtem. fáj a bőröm a körmömnél. belevájtam a másik körmömet.
nagyon fáj ..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr52074448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása