család.

2010.06.11. 18:59

igen, mondtam, hogy megpróbálom nélkülözni a hirtelen felindulásokat. ugye előbb nem sikerült.
szeretem az anyukámat. meggyőzött. szarjam le azt a kemény 2 gyereket, hát kit érdekel. igaza van. és azt mondta, hogy megveri XD. apa meg lefaszkalapozta . szeretemőket<3
imádom a cinizmusukat. és azt is, hogy örköltem tőlük. és tudom, hogy ezt a barátaim nem szeretik bennem, de én igen XD
szóval, ja. holnap ballagás. elmegyek. nem érdekel, hogy az a 2 buzi előttem van. ha beszólnak, úgy teszek, mintha nem hallottam volna. szeretem az osztályomat, és tudom, hogy sokan szeretnek belőle. akik nem "szeretnek", azoknak sincs semmi problémájuk velem. kiderült volna, ha ez nem így van. szóval elmegyek a ballagásra. énekelek. szólok a többiekhez, nem csak a 2 legjobb barátomhoz. és kihasználom az utolsó órákat is velük. jó hogy peti évfolyamtársam lesz (: meg ricsi is : D  wiwi<3 osztálytársak ^^
gabi=( nagyon fog hiányozni a buksifejű.
jövőre pedig vár a csokonai :D  nagyon várom. már kb a fele osztályt ismerem.
zárnám soraimat
köszönöm 8.c
köszönöm árpád vezér
köszönöm kati néni. ági néni. *leghálásabb nekik vagyok. de a többi tanár is csak segített valamiben(:*
köszönöm egész 8.évfolyam
köszönöm két 7.esnekis(:  zsuzsidetti<3

köszönöm ezt a 8 évet.

A bejegyzés trackback címe:

https://reka96.blog.hu/api/trackback/id/tr842074821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása